We zetten ons in om de zorg voor de jeugdigen in ons gezinshuis zo goed mogelijk uit te voeren. Helaas kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over de geboden zorg. We vinden het fijn als u ons laat weten dat u niet tevreden bent of een klacht heeft. Zo kunnen we samen in gesprek om het in de toekomst beter te doen.
U kunt u klacht melden via marielle@gezinshuiswijzijn.nl, ik zal dan binnen 5 werkdagen contact met u opnemen.
U kunt er ook voor kiezen een klacht in te dienen via een externe klachtenfunctionaris. Dit kan via de klachtenfunctionaris van Solopartners of via de klachtenfunctionaris van onze samenwerkingspartner Triade Vitree. Verdere informatie kunt u vinden onder het kopje samenwerkingspartners op deze site. Hier staat ook een verwijzing naar de klachtenprocedure.
De vertrouwenspersoon van Jeugdstem kan adviseren en ondersteunen bij het indienen van een klacht. Verdere informatie kunt u vinden onder het kopje samenwerkingspartners op deze site.